Wednesday, October 3, 2012

Majlis penutupan Bulan Kemerdekaan 2012

Assalamualaikum..
hai semua..lama gak tak update blog aku ni..em..apa keje seni terbaru aku kali ni? rasanya macam nak citer pasal majlis penutupan bulan kemerdekaan sekolah aku..tahun ni sambutan kemerdekaan sambut sekali ngan sambutan hari raya walaupun raya dah abis pun..tapi kemeriahannya tetap dirasai..untuk programm kali ni aku kena jadi MC..dah dekat stahun tak jadi MC..sejak kak moni tak ada..tup tup nama aku naik lagi..em..terima jelah..ok..jom tgk gambar hasil jari jemari cikgu hairul untuk entry kali ni...


sebenarnya aku tak terlibat untuk hiasan pentas ni sbb aku dah kena jd MC..tapi ajk pentas mintak tolong gak buat pentas..so,sebab aku tak prepare pape, ini jela yang dapat aku sediakan..aku cuma dapat buat 2 kuntum bunga raya 3D..aku cuma guna dawai untuk bentuk kelopak-kelopak bunga tu..pastu ada sekuntum bunga yang belum kembang..untuk tepi banner tu aku letak bendera malaysia..okla untuk bidan terjun kali ni..hihi

untuk sambutan kemerdekaan kali ni banyak acara yang dipertandingan..dan keputusannya, mcm biasala..penyertaan dari kelas aku sapu bersih semua acara..

1. johan dan naib johan pertandingan menvdeklamasikan sajak tahap 2
2. johan, naib johan dan tempat ketiga pertandingan mewarna tah2
3. johan pertandingan keceriaan kelas merdeka
4. johan koir lagu patriotik

maafla..aku tak sempat nak snap gambar sebab minggu ni busy sgt..cuma ada gambar penyertaan kelas aku dalam pertandingan koir lagu patriotik..2 minggu jugak kami berlatih untuk pertandingan ni...jom tengok..


nila team koir kelas aku..aku gunakan warna-warna bendera malaysia untuk pakaian diorang..merah,biru,kuning,putih...kelas aku je yang seragam camni..over kan?hihi




ni jela yang dapat aku tunjuk kat korang untuk kali ni...enjoy!

No comments:

Post a Comment