Saturday, November 17, 2012

Temuduga HLP 2013

Assalamualaikum..

rasanya terlalu lama nak sambung entry temuduga hlp aritu..sampai dah bersarang labah-labah dah page aku ni..last week terlalu sibuk handle wedding costumer (nti ada masa aku upload wedding yg aku buat tu)...minggu ke2 cuti ni baru rasa lapang sikit..tu pun setelah bertungkus lumus menyiapkan sppbs dunia seni visual tahun 1 dan 2 sekolah aku ni..banyak jugak citer yg xsempat aku nak pos..citer g kursus kssr thn 3..majlis anugerah cemerlang sekolah (cam biasa..aku kena buat pentas..huhu)..semuanya tunggula aku ada masa menulis nanti..ok..berbalik pasal temuduga hlp tu..kalo orang lain mcm banyak je fakta2 yang nak diberitahu bila org tanya apa soalan yang ditanya..tapi aku xtau apa nak citer..sbbnya....

sebaik je aku melangkah masuk dalam bilik interview tu, aku nampak 2 orang panel yang sedang menunggu kat dalam bilik tu..aku langsung xkenal sapa diorang ni..tapi kalo x salah aku seorang yg berbangsa cina ni adalah orang dari bahagian kurikulum kpm..masuk2 bilik tu aku terus je duduk kat kerusi yang disediakan.nampak je beg besar yang aku bawak tu..diorang terus suruh bukak nak tengok apa isi kandungannya..aku pon apa lagi..keluarla semua art work aku yang berlambak2..dari design2 fashion aku..sampaila keratan2 akhbar yang pernah memaparkan kisah aku sampaila gambar2 hasil kerja aku kat sekolah..seronok betol panel2 tu membelek benda2 yang aku tunjuk tu..lepas tu aku bg resume n proposal aku pada diorang..bila tengok resume plak diorg mcm marah plak kat aku sebab last aktiviti fesyen aku stop kat thn 2009..diorang tanya aku apsal tak teruskan ngan dunia fesyen ni..dgn selamber aku jawab aku dah sibuk ngan kerja2 sekolah...rupa2nya..panel2 tu nak aku teruskan dunia fesyen ni supaya menjadi inspirasi kepada anak2 murid aku..Insyaallah..1 ari nanti aku akan join lg pertandingan2 fesyen yg ada kat malaysia ni..hihi..

ok..citer plak pasal proposal aku..alamak!!part nila yang hancur..aku buat proposal ni tanpa bimbingan dan tunjuk ajar dari sesapa pon..so,mcm banyak jgakla yang aku xpaham sgt especially term2 kajian yg aku xtau..so, kalo aku xdpt hlp ni..nila faktornya..mungkin proposal aku xcukup kuat atau kefahaman aku tentang proposal yang aku buat ni..tapi pape pon aku dah cuba yang terbaik utk interview ni..segala2nya adalah ketentuanNya..aku insan yang kerdil yang hanya mampu berharap dan berusaha sebaik mungkin untuk memperoleh apa yang aku inginkan...Good Luck to me...mmuuaahhhh.

No comments:

Post a Comment