Wednesday, November 30, 2011

Sekian lama menyepi part 1

bukan sehari dua aku senyap dari dunia blogging ni tapi pejam celik pejam celik memang dah lama sangat tak update..em..bukan apa..rasanya kerja2 hakiki dan segala tempahan-tempahan pelanggan yang tak putus-putus yang menyebabkan aku leka dan lupa tentang blog aku ni..utk itu..aku nak upload gambar-gambar hasil kerja aku sepanjang aku menyepi ni..

gambar ni masa aku jadi penyelaras karnival sukan perminan kat sekolah aku..em..cam biasa..aku jadi ketua penyelaras bola jaring...ngah nak bg taklimat ada plak yg nak amik gambar..pe lg?posingla dulu..hihi

tu citer kat padang..la ni aku nak tunjuk plak bila aku kena buat pentas untuk majlis anugerah cemerlang sekolah aku..dalam malas-malas aku ni..jadi jugala pentas tu..


cam biasa..konsepnya ala2 taman bunga..taman ke?hihi..dalam pada tu terselit plak nama aku dalam pamplet program ni kena jadi ajk persembahan..lagi skali memerah otak ngan my bespren kak moni (masa aku tulis ni kak moni dah pindah skolah lain pun.punyala lama baru nak update..huhu)..hasilnya...
 tertubuhla kumpulan penari cilik..kumpulan kuda kepang dari pra sekolah..comelkan?
 yg kiri tula kak moni..
ni plak kumpulan zapin sekolah aku..baru tahun ni aku tubuhkan..nanti aku citer kat lain entry pasal team zapin ni..sampai arini dah 2 pertandingan diorang join walaupon x menang2 lagi..hahaha
ok..cukup utk ari ni..nti korg sambung baca dalam part 2..3...4...5..dan seterusnya..nila realiti kehidupan aku yg non stop ngan aktiviti-aktiviti seni...

No comments:

Post a Comment