Monday, November 21, 2011

sekian lama menyepi part 2

Assalamualaikum...
arini belek punya belek album-album lama terjumpa plak gambar semasa diberi tanggungjawab oleh GPK untuk menghias dan menaik taraf bilik mesyuarat sekolah aku..dengan menggunakan kemahiran menjahit aku..apa lagi..perkara pertama aku buat ialah menukar skirting meja yang baru..kalo korang tengok skirting yang lama pon mesti korang menangis..dahla warna peach..pastu singkat plak..ala-ala pakia maxi je aku rasa meja tu (takde plak aku gambar skirting tu....)..so,aku pun buatkanla meja tu pkai skirt labuh..cantikla ckit..(cantik kat mata akula.)



nila hasil bilik mesyuarat aku yang baru..walaupun berkira-kira ngan budget yang ada, aku tetap cuba sedaya upaya merealisasikan impian GPK aku nak tengok bilik ni berubah wajah...So, lepas ni dapatla mesyuarat dgn suasana yang lebih kondusif.

No comments:

Post a Comment