Monday, January 23, 2012

Majlis Persaraan GPK HEM sekolahku..

Assalamualaikum..arini terasa nak menulis lagi...nak citer pasal pe plak?apa lagi keje-keje seni yang aku buat?emm..entry hari ni nak citer pasal majlis persaraan GPK HEM sekolah aku..bukan nak citer pasal majlis persaraan tu..tapi...mcm biasa..bahagian-bahagian deco, memang dah jadi keje aku..jom tengok pape yang patot..


 nila wajah yang diraikan..Puan Hajah Saadah Bt Saadon..


untuk majlis persaraan ni..aku buatkan selempang emas khas utk yang diraikan..EMAS-lambang jasa yang dihargai..sangat bernilai dan semestinya harga emas sekarang tengah naik...hahaha..


ha..ni plak singgahsana khas yang aku buat untuk beliau...sebenarnya ni rahsia aku..xda sapa pon yang tau aku nak buat singgahsana ni..masa mesyuarat program pon aku tak bagitau sapa2..so, untuk ianya kekal rahsia..terpaksala aku datang petang2 ke sekolah sampai dekat nak malam jugakla baru siap singgahsana ni..memang SUPRISE sebab cikgu-cikgu lain terkejut bila datang pagi tu tego ada tepat duduk khas untuk yang diraikan..

 untuk penamat majis..aku deco plak sebuah kereta milik GPK KOKO aku untuk membawa yang diraikan pulang ke rumah..em..tu jela hasil seni untuk kali ni..kalo nak citer bab majlis persaraan ni sebenarnya meriah sangat..ada silat..perarakan..persembahan zapin..kuda kepang..dan mcm-mcm lagi..tapi citer lain kali jelah..tu pun kalo sempat...hihi..ok..bye2...


No comments:

Post a Comment